Модуль 7
• Поділилися ідеями про те, як можна використати Інтернет у навчанні учнів;
• Створилися та оцінять приклад учнівської презентації, учнівської публікації, вікі-статті або блоґу;
• Внесли зміни до свого Плану вивчення теми;
• Осмислили те, чого вони навчилися.
Модуль 8
• Поділилися прикладами учнівських робіт;
• Обговорили ідеї з залучення учнів до процесу оцінювання;
• Проаналізували те, як вони самі проводять оцінювання;
• Доопрацювали плани оцінювання;
• Створили форми для підсумкового оцінювання;
• Переглянули та оцінять приклади учнівських робіт;
• Внесли зміни до Плану вивчення теми
• Осмислили те, чому вони навчилися.
• Поділилися ідеями про те, як можна використати Інтернет у навчанні учнів;
• Створилися та оцінять приклад учнівської презентації, учнівської публікації, вікі-статті або блоґу;
• Внесли зміни до свого Плану вивчення теми;
• Осмислили те, чого вони навчилися.
Модуль 8
• Поділилися прикладами учнівських робіт;
• Обговорили ідеї з залучення учнів до процесу оцінювання;
• Проаналізували те, як вони самі проводять оцінювання;
• Доопрацювали плани оцінювання;
• Створили форми для підсумкового оцінювання;
• Переглянули та оцінять приклади учнівських робіт;
• Внесли зміни до Плану вивчення теми
• Осмислили те, чому вони навчилися.
Комментариев нет:
Отправить комментарий