.
Модуль 9.
Обговорили створені приклади учнівських робіт та засоби їх оцінювання; Обговорили, як
допомогти учням стати самоспрямованими в навчанні Проаналізували шляхи
здійснення диференціації навчання учнів; Створили форму оцінювання учнівської
самоспрямованості в навчанні; Почали планувати інструктивні матеріали для
навчального проекту.
Модуль 10.
Цей модуль
допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом
проектів, а саме…у цьому модулі ми сфокусуємо свою увагу на необхідних
педагогічних технологіях та прийомах навчання задля досягнення цих цілей. Ви
обговорите, як керувати навчальним процесом у класі, де навчання здійснюється
за методом проектів, як використовувати комп’ютерні технології задля підвищення
вашої власної ефективності та для підтримки навчання учнів. Потім ми створили
документ (презентацію або Інтернет-ресурс) для фасилітації навчання учнів, які
виконуватимуть проекти. Ми також спланували , як будемо вивчати обрану вами тему
в своєму класі та створите інструктивні матеріали, які допомагатимуть учням з
використанням комп’ютерних технологій при виконанні навчальних проектів.
Комментариев нет:
Отправить комментарий